reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Ledecký

Vladimír Ledecký

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa cestovaniu, spoznavaniuľudí, a sociálnej práci.Pracujem ako mediátor a rád pôsobím ako motivátor. Zoznam autorových rubrík:  pre to sa oplatí žiťno nenapíš touž ma dožralita tak to u nás chodíSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Spevák /každý raz stretne svoju minulosť/

Vladimír Ledecký

Spevák /každý raz stretne svoju minulosť/

Môj spolužiak bol polosirota. Mal len mamku, sestru a veľkú ctižiadosť v živote niečo dokázať. Ocka mu zabil jeden ožratý kočiš s koňmi, keď mal tri roky. Žili s mamkou a žili ako žili.

  • 29. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 867x
  • 6
Arménsko

Vladimír Ledecký

Arménsko

V Arménsku je niekoľko kláštorov, ktoré majú svoju mystiku, tajomno, duchovno...Pred jedným z nich sme sa začali vybaľovať s raňajkami. Kláštor bol ešte zamknutý. Slnko sa zpoza neho predieralo pomaly, no s ostrými lúčmi na oblohe. Okna na veži neboli zasklenné a tak cez ne ostré šípy prechádzali a bodali do našich prižmúrených očí. Luč svetla z kostolnej veže sa začal lámať a tancovať po okolí.

  • 2. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 614x
  • 2
Môj prvý biznis alebo všetko naruby

Vladimír Ledecký

Môj prvý biznis alebo všetko naruby

Písal sa rok 1977, blížili sa „dušičky a ja som rozbehol svoj prvý biznis. Od tej doby ubehlo veľa času. Mladí ľudia si to dobré nemôžu pamätať a nám, čo sme v tej dobe žili, nezaškodí si pár vecí pripomenúť.

  • 21. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 691x
  • 7
Špinaví cigáni!

Vladimír Ledecký

Špinaví cigáni!

Pred dvoma rokmi kŕdeľ usmrkaných „ciganských“ detí pod naším vedením z dreva zostrojil malú kravu.

  • 21. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 278x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu