reklama

Bol som svedkom úplatku, čo mám robiť?

Pred autobusom funkcionár súpera pozval rozhodcu dnu, ale on odmietol a povedal, že sa zastaví v Poprade. Nato funkcionár vybral bankovku a strčil ju do vrecka bundy rozhodcu. A ja bol meter vzadu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Našu obec sme prihlásili do súťažného ročníka futbalovej súťaže. Pár rokov sa u nás súťažne futbal nehral, tak sme nastúpili do najnižšej triedy. Bol som prekvapený z korektného pískania rozhodcov, ako aj športového správania sa hráčov až dodnes.

Všetko sa zmenilo v prestávke druhého polčasu. Vedúci súperovho mužstva navštívil šatňu rozhodcu a v dlhom rozhovore za zatvorenými dverami trávili celú prestávku. A tak sa to začalo. Rozhodca začal pískať nezmysly. Hra sa neskutočne vyostrila. Súper nám zranil dvoch hráčov, ktorí skončili v nemocnici - ani jeden z nich nemal odpískaný faul. Náš hráč dostal červenú kartu za nič. Zo stavu 1:1 bolo zrazu 1:4. Usporiadatelia museli urobiť koridor, aby rozhodca cestou do šatní nebol fyzicky napadnutý (nikdy predtým v našej dedine taký problém nebol).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Diváci sa rozišli. Keď odchádzal rozhodca zamiešaný medzi súperových hráčov a funkcionárov, šiel som meter za nimi. Pre istotu, aby sa im nič nestalo. Nevedeli kto som. Pred autobusom funkcionár súpera pozval rozhodcu dnu, ale on odmietol a povedal, že sa zastaví v Poprade. Nato funkcionár vybral bankovku a strčil ju do vrecka bundy rozhodcu. A ja bol meter vzadu.

Pýtam sa teba a zároveň aj seba:

aká brutálna korupcia je v našom futbale, keď v poslednej súťaži na začiatku sezóny sa už upláca?

Aká brutálna korupcia je, keď sa to dá vybaviť cez prestávku priamo v kabíne rozhodcu?

Akú cenu má pre toho človeka zdravie, keď vďaka jeho neštandardnému pískaniu chlapec leží v nemocnici?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dokedy v našom futbale si za judášskych 33 strieborných bude možné kúpiť všetko?

Je mi z toho na grcanie a neviem, čo mám robiť.

Jeden starý legionár mi raz povedal: „Futbal hrajú funkcionári cez týždeň. V nedeľu je to len divadlo pre divákov“. Vždy som sa na tom smial a dnes mi je z toho do plaču.

Pán rozhodca, ŠPORTU ZDAR A FUTBALU ZVLÁŠŤ!!! Že...!?

.

Vladimír Ledecký

Vladimír Ledecký

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa cestovaniu, spoznavaniuľudí, a sociálnej práci.Pracujem ako mediátor a rád pôsobím ako motivátor. Zoznam autorových rubrík:  pre to sa oplatí žiťno nenapíš touž ma dožralita tak to u nás chodíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu