reklama

Vy môžete aj nasrať...

Starosta obce je zvláštne zamestnanie. Najprv musí získať dôveru voličov a neskôr ich presvedčiť, že koná dobre a hlavne, v ich prospech. Často je hromozvodom, keď sa susedia pohádajú, alebo prestane tiecť voda vo vodovode, či vypadne elektrický prúd. Nemá s tým nič spoločné, ale nikoho to nezaujíma. Zvolili sme ťa, tak to rieš. Presviedča poslancov obecného zastupiteľstva, prosí o prachy úradníkov ministerstiev. Bojuje o zdroje z EÚ. Je zodpovedný za všetko, čo sa v obci udeje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Včera, tak ako zvyčajne, ma navštívili desiatky občanov. Hrobár, kňaz, opustená žena, urazený dôchodca až po najotravnejšiu návštevu neodbytného jehovistu s herbalaifom– podomový predajca a nedal pokoj.     Ale dnes ma jedna občianka potešila a preto sa oplatí žiť, a preto sa oplatí robiť starostu. Vonku pršalo a cesty boli zašpinené ešte posypom zo zimnej údržby. Vliekol som sa ešte nie celkom prebudený do práce na obecný úrad. Po vstupe do budovy za mnou ostávali stopy topánok. Podlaha bola mokrá, čerstvo umytá a v rohu zanietene umývala miestna Rómka v rámci verejnoprospešných služieb. Nevidela ma, avšak mne nedalo tajomne zmiznúť, zastal som a priznal sa.„Pani Tirtová, Vy tu umývate a ja som Vám to pochodil“? Dvihla zrak na zašpinenú podlahu, zbadala to, handru naštvane hodila do vedra, spenená voda vyšplechla na podlahu a pomaly očami smerovala k vinníkovi... Ku mne. Hm, tak teraz mi dá... preletelo mi hlavou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zazrela, s kým má do činenia. Tvár zmäkla. Usmiala sa. Znežnela a jemným hláskom riekla: „ Pán starosta, Vy tu môžete aj nasrať!“     Oddanosť...Moja istá volička. Sú jedinečné chvíle, na ktoré sa nezabúda, a výroky, ktoré ostávajú natrvalo v mysli.

Vladimír Ledecký

Vladimír Ledecký

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa cestovaniu, spoznavaniuľudí, a sociálnej práci.Pracujem ako mediátor a rád pôsobím ako motivátor. Zoznam autorových rubrík:  pre to sa oplatí žiťno nenapíš touž ma dožralita tak to u nás chodíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu